Po otrzymaniu zamówionej biżuterii mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu w terminie 14 dni.
Jak dokonać zwrotu:
Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:
- Wypełnij formularz zwrotu.
- Zapakuj produkty w bezpieczny sposób:
- umieść biżuterię w oryginalnych opakowaniach.
- wypełniony formularz zwrotu dołącz do paczki zwrotnej.
- w przesyłce umieść dowód zakupu i wszystkie otrzymane dokumenty (np. certyfikat autentyczności kamieni szlachetnych).
- na kopercie zapisz adres zwrotny (adres naszego sklepu).
- Wyślij produkty.
Dokonaj zwrotu bezpośrednio w najbliższym salonie.
Adres do zwrotów:
RS Jubiler
Pracownia Złotnicza Radosław Świeńciński
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6A/23
15-888 Białystok
Informacje o zwrotach:
Informujemy, iż zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania. Odsyłany towar powinien posiadać wszystkie metki jubilerskie oraz powinien mieć oryginalne opakowanie otrzymane od producenta. W przypadku zwrotu towaru drogą kurierską bardzo prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki aby nie została uszkodzona lub zupełnie zniszczona w czasie transportu. Paczka powinna zawierać również: paragon, metki produktów, opakowania oraz certyfikat (wszystkie otrzymane dokumenty).
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności (z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia ) zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Państwa pieniędzy do chwili odebrania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
Reklamacje
W celu zawiadomienia o reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi zaleceniami:
• Zgłoszenie reklamacji dokonujemy przez wypełnienie formularza reklamacji i wysłanie go razem z zakupioną biżuterią na adres Salonu RS Jubiler (Sprawdź gdzie znajdują się Salony w zakładce nasze sklepy). W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:
- danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
- numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
- opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
• Wypełniony formularz związany ze składaną reklamacją, należy wydrukować i podpisać.
• W przypadku braku możliwości wydrukowania, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: rsjubiler22@gmail.com.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy przesłać na adres:
RS Jubiler Pracownia Złotnicza Radosław Świeńciński ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6A/23 15-888 Białystok z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z naszych Salonów
Informacje dotyczące reklamacji: Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
W przypadku wysyłki towaru zakupionego w Sklepie Internetowym, produkt zostanie odesłany na adres podany podczas składania zamówienia.
Szczegółowe informacje związane z reklamacją zamówionych produktów zakupionych na rsjubiler.pl znajdą Państwo w naszym regulaminie.
Aby zapoznać się z formularzem reklamacyjnym prosimy kliknąć formularz reklamacyjny,
z kolei jeśli interesuje Państwa formularz zwrotu prosimy kliknąć formularz zwrotu.